Vilniaus „Žaros“ gimnazija

Vaiko gerovės komisija

Vaiko gerovės komisijos (VGK) tikslas – užtikrinti saugią, jaukią, darnią aplinką mokykloje.

Pagal veismų algoritma, jei vaikui reikalinga pagalba pirmiausia aptariama su klasės vadovu, ugdančiu mokytoju arba mokyklos psichologu, socialiniu pedagogu. Jei problemai spręsti reikalinga specialistų komandos pagalba, pasitelkiama vaiko gerovės komisija.

Vaiko gerovės komisijos sudėtis 2025-2026 m. m.

Eil. Nr.

Vardas, Pavardė Pareigos įstaigoje Pareigos komisijoje

1.

Julija Brukllienė

Direktoriaus pavaduotoja ugdymui

Pirmininkė

2.

Diana Romaševskaja

Socialinė pedagogė

Pirmininkės pavaduotoja

3.

Loreta Saveljevienė

Lietuvių kalbos mokytoja

Komisijos sekretorė

4.

Ana Rudel-Šturmina

Socialinė pedagogė Narė

5.

Alena Lazdouskaya

Pradinių klasių mokytoja

Narė

6.

Tatsiana Shylabryt

Logopedė

Narė

7.

Olga Vincha

Psichologė

Narė

8.

Svitlana Shevchenko

Psichologė

Narė
9.

Anželika Kačkan

Logopedė

Narė
10.

Tatjana Tomaševičienė

Biologijos mokytoja

Narė
11.

Galina Lapytkova

Specialioji pedagogė

Narė
12.

Marina Krasikova

Matematikos mokytoja

Narė

Vaiko gerovės komisijos funkcijos

  • Rūpinasi psichologiškai ir fiziškai saugios aplinkos mokykloje kūrimu.
  • Rūpinasi mokinių mokymosi sėkme.
  • Nagrinėja mokyklą vengiančių lankyti mokinių menkos motyvacijos, nesėkmingo mokymosi priežastis ir teikia tėvams ir mokytojams rekomendacijas.
  • Padeda spręsti mokinių tarpusavio santykių, pedagogų ir mokinių santykių problemas, siūlo pedagogams būdus šiems santykiams gerinti.
  • Analizuoja vaikų elgesio taisyklių pažeidimus mokykloje, smurto, patyčių, žalingų įpročių, teisėtvarkos pažeidimų atvejus, ieško šių problemų sprendimo būdų.
  • Analizuoja vaikui paskirtos minimalios ar vidutinės priežiūros priemonės vykdymą.
  • Atsitikus netikėtam skaudžiam įvykiui, teikia psichologinę pagalbą mokyklos bendruomenės nariams.
  • Organizuoja prevencijos programų įgyvendinimą mokykloje.
  • Vertina specialiuosius mokinių ugdymosi poreikius, teikia siūlymus ir rekomendacijas tėvams, mokytojams, mokyklos administracijai dėl ugdymosi aplinkos pritaikymo, specialistų pagalbos, ugdymo programų, specialiųjų mokymo ir techninės pagalbos priemonių naudojimo, siekdama sudaryti mokiniams optimalias ugdymosi sąlygas. Jei būtina, siūlo tėvams, kad vaiko specialieji ugdymosi poreikiai būtų įvertinti savivaldybės pedagoginės psichologinės tarnybos (PPT).
  • Teikia informaciją tėvams ir kitiems mokyklos bendruomenės nariams apie švietimo pagalbos teikimo galimybes mokykloje ir už jos ribų.

Pastaba: mokyklos vaiko gerovės komisija nevertina ugdymosi poreikių, kurie kyla dėl išskirtinių vaiko gabumų.

  • Elektroninis dienynas
  • Tėvams
  • Mokiniams
  • Mokytojams
Pamokų laikas
Pertrauka
  • 1. 08.00 – 08.45
  • 2. 08.55 – 09.40
  • 3. 09.50 – 10.35
  • 4. 10.55 – 11.40
  • 5. 12.00 – 12.45
  • 6. 13.00 – 13.45
  • 7. 13.50 – 14.35
  • 8. 14.40 – 15.25
  • 9. 15.30 – 16.15
  • 10. 16.20 – 17.05